tirsdag den 24. juli 2012

Back to work...

Hverdagen er vendt tilbage her hos os. Vi startede begge på arbejde igår, efter en dejlig lang ferie. Vi har oplevet så meget i vores ferie, så vi var helt klar...
Først en dejlig varm ferie i Tyrkiet, hvor jeg sprang ombord i et fly efter 13 år på landjorden. Jeg skulle jo aldrig ud, at flyve mere, men hold da op, hvor det nemt og hvor gik det godt. Så godt at jeg gerne tager med ud at flyve igen- og gerne snart !... :-)

Derefter nogle dage i vores campingvogn, som står i Løkken. Et dejligt sted, ihvertfald når vejret arter sig. Det gjorde det ikke helt, så det blev ikke til så mange dage som først planlagt...
Hjemme blev der malet nogle vinduer, givet carporten noget olie og der blev også til tid bag symaskinen. Jo...en rigtig dejlig ferie :-)

Nu er den danske sommer jo kommet, så er det jo heldigt, at jeg arbejder herhjemme, så den stadig kan nydes, selv om jeg er på job. Børnene og jeg hygger os, så vi klager ikke...


På krea-fronten er et gammelt overgemt projekt kommet frem i lyset. Nemlig min cardigan i vendestrik, strikket i Kauni. Selv om vi oplever sommer, så er efteråret jo ikke så langt væk og jeg kunne bestemt godt tænke mig denne cardigan var færdig til den tid. Jeg strikker jo ikke så hurtigt, så jeg har aftalt med mig selv, at mindst 10 pinde skal strikkes om dagen og jeg indtil videre overholder jeg min egen plan...



Samtidig har jeg jo en GIVE AWAY kørende i anledningen af, at jeg har rundet 200 faste læsere.
Wauw... det er super-fedt, at så mange har lyst til at læse med og velkommen til alle jer nye, som lige har tilmeldt jer. Du kan stadig nå at være med, jeg trækker først vinderne d. 18. august.
Klik på billedet i sidebaren, så kan du deltage... :-)


Ha´en rigtig skøn sommerdag.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...