tirsdag den 7. august 2012

Noah... Hvor er du ?

For et stykke tid siden syede jeg nogle af mine navneposer. Mest for sjov syede jeg en med navnet Noah, fordi min store datter netop elsker det drengenavn. Men da der ikke er udsigt til en lille Noah i vores familie, det næste lange stykke tid, så synes jeg, at en anden lille Noah skal have glæde af posen.

Så hvis du har eller kender en lille Noah, som kan bruge posen, så læg en kommentar. Så laver jeg en hurtig lille lodtrækning onsdag d. 8.august ca. kl 20. Det er jo dumt at posen ligger i skabet, hvis en anden kan få glæde af den.





                                                                        Ha´en dejlig tirsdag...

13 kommentarer:

  1. Jeg kender en lille Noah som ville blive super glad for denne - dog ikke min egen dreng, men en lille en som skal til og i børnehave - som ville elske denne pose og den ville være super til ham.

    SvarSlet
  2. Min dejlige veninde Freja har en Noah :)
    Han går i skole, 2.klasse, men jeg tænker at når han nu suser afsted til fodbold hele tiden kunne den gøre lykke som frugtpose dertil!
    kh Libbie

    SvarSlet
  3. Jeg kender også en Noah. Naboens dreng som er rigtig sød til at lege med vores lille Frederik, selvom han er meget ældre. :-) Jeg ville elske at forære ham sådan en personlig gave.

    SvarSlet
  4. Min tidligere kollega er farmor til en lille Noah, der sikkert også vil blive rigtig glad for sådan en fin pose.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Jeg kender en lille Noah, der dog er så stor at han går i skole :)

    Mvh. Marlene Høj
    m_hoej20@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Min datters bedste ven i børnehaven hedder Noah og flytter desværre snart til en anden by (og børnehave), så jeg er sikker på, at hun ville være superglad for at give ham denne skønne pose i "farvel"-gave...

    SvarSlet
  7. Min dejlige dejlige nevø på 4 år hedder Noah og stavet på samme måde. Der er kun 13 dage imellem min nevø og min datter Linnea så de er næsten som søskende. En fantastisk rødhåret dreng med de skønneste dyb blå øjne:) han ville blive SÅ glad for den pose. Han skal starte til fodbold efter ferien så mon ikke støvlerne får en fin fin taske at blive transporteret i;) håber og krydser;)

    SvarSlet
  8. Jeg kender en lille Noah som ville elske sådan en pose.

    SvarSlet
  9. Jeg kender en Noah, nemlig min egen lille rødhårede Noah der bestemt godt kunde bruge en ny fin frugtpose!

    SvarSlet
  10. Min kusines skønne søn hedder Noah. Han (og hun) ville ELSKE den pose. :-)

    SvarSlet
  11. Jeg kender en skøn lille 2-årig Noah, der både er vild med biler og at se sit eget navn på ting, så posen ville være et megahit :-)
    Kh Eva

    SvarSlet
  12. Så er det godt Noah er sådan et populært navn :-) Jeg kender nemlig også en Noah -han er lige straks 3 år og er ret glad for biler!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...