mandag den 23. september 2013

Projekter "ud af huset"...

Jeg er blevet spurgt om jeg ville sy en puslebox og en frugtpose med navne på og selvfølgelig ville jeg det.

Først blev det en fin frugtpose, syet i Småfolk stof i rigtig drengefarver. Posen skulle Dexter have til sin navngivningsfest og da begivenheden er overstået, kan den godt vises frem her på bloggen.


Så har jeg syet en puslebox til Magne i Ferm Living stof med biler. En rigtig drenge-puslebox. Modtageren bestemte at navnet skulle syes med orange og det passer bare super godt til stoffet synes jeg.



                                                    Det er dejligt at sy noget til andre, som de bliver glad for.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare blevet fint :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Super søde ting du har fået syet, misunder dig lidt at du kan sy de fine navne ;O)

    Mona

    SvarSlet
  3. Så fin en lille taske :o) - god kvalitet, kan man se.

    SvarSlet
  4. Sikke et fint sæt, og god idé med stroppen :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...