lørdag den 18. januar 2014

Fantastisk smukt maskin broderi.

Jeg har brugt eftermiddagen på, at lave et fantastisk smukt broderi på min symaskine. Broderiet har jeg hentet som en vp3 fil på en russisk broderi hjemmeside og overført den til en USB pen. Ind i symaskinen med USB pennen og så er jeg klar til at sy. Det bedste var næsten, at det var et gratis broderi til fri download.

Det har taget næsten 2 timer at brodere det og jeg tror, at der har været tæt på 20 farve skift undervejs. Jeg synes, at det er blevet vildt flot og jeg tror, at jeg skal bruge det til forsiden på en stor kosmetikpung.
Broderiet måler ca 14 x 20 cm. og det er broderet på en natur farvet hør.


10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja det er vildt flot :-) Jeg tænker at jeg vil prøve at lave det igen engang, måske bag på en jakke :-)

      Kh Mette

      Slet
  2. Hold da op hvor er det flot, kan godt forstå at det har taget så lang tid at sy med alle de farveskift. Jeg er solgt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også total vild med det :-)

      Kh Mette

      Slet
  3. Det er da bare i den grad flot ! Fantastisk hvad du kan få den maskine til - sikken herlighed.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona. Ja det er en drømmemaskine jeg har fået fat i :-)

      Kh Mette

      Slet
  4. så det godt på IG ....
    meget meget smukt broderi - glæder mig til at se hvad du bruger det til :)
    go søndag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også meget glad for det og jeg har syet en kosmetik pung idag hvor jeg har brugt det på en forside. At den så er blevet skæv fordi jeg har tegnet mønsteret forkert, er en hel anden historie… :-)

      Kh Mette

      Slet
  5. Hvor en det bare flot, tror det vil blive rigtig godt på en toilettaske, glæder mig til at se resultatet.

    Mona

    SvarSlet
  6. Waouu, hvor er det smukt! Og er rigtigt flot på toilettasken (som jeg så på IG :-))

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...