onsdag den 18. juli 2012

Jubilæums GIWE AVAY.

Jeg har tidligere lovet en GIVE AWAY i anledningen af, at jeg har rundet 200 faste læsere :-)
200 faste læsere :-) ... det er rigtig mange og det er dejligt, at så mange har lyst til at læse med her på bloggen og det skal selvfølgelig fejres med manér.

Nu skulle det være... og jeg har gået og overvejet hvad præmierne skulle være.Det er næsten umuligt, at komme uden om min populære Sovetrine puslebox, som jeg stadig syer rigtig mange bestillinger på. Så derfor ryger der sådan en i puljen. Den er vist her i lyseblå, men den heldige vinder bestemmer selvfølgelig selv hvilken farve den ønskes i. Jeg kan sy den i lilla, gul, brun og lyseblå.

Den næste præmie er en mobilpung og en matchende nøgle-snor, syet i Amy Butler stof i et lækkert lyseblå, lysegrå og sart gul mønsteret stof.
Mobilpungen er meget praktisk, for der er både plads til mobilen, samt lidt penge og kort. Nogle gange er det rart, at have det hele samlet uden, at skulle have en taske med i byen.





Du deltager i min GIVE AWAY sådan her:

Et lod for en kommentar.

To lodder for at melde dig som fast læser og lægge en kommentar.

Fem lodder for at linke til min GIVE AWAY, melde dig som fast læser og lægge en kommentar.
Når du linker, så brug det øverste billede.

Jeg håber at du har lyst til at være med, og husk at skrive hvor mange lodder du deltager med.
Du kan også deltage selv om du ingen blog har, så skriver du bare din mail, så jeg kan finde dig.

Jeg trækker de heldige vindere lørdag d. 18. august.










85 kommentarer:

  1. Juhuuuuu - jeg håbede sådan at pusleboxen ville være præmien... Jeg deltager med to lodder og håber sådan det blir mig der vinder :-)
    mereteagger@gmail.com

    SvarSlet
  2. Den mobilpung vil være som skabt til at tage på ferie med mig.
    Jeg er med på to lodder.

    SvarSlet
  3. Til lykke med de 200 faste læsere! Det er så fine ting du syr, så jeg vil rigtig gerne være med med to lodder.

    SvarSlet
  4. Jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder - Stort tillykke med de 200 læsere (:

    SvarSlet
  5. jeg snupper 5 store lodder og ønsker jeg vandt din puslebox :)


    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  6. Fantastisk Give away :-) Håber og krydser finger for mobilpungen finder vej til mig...

    5 Lodder til mig :-)

    SvarSlet
  7. Jeg skynder mig at snuppe 5 lodder :0)

    SvarSlet
  8. Dejlig blog du har - er ny læser.
    Jeg er med på 5 lodder.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  9. 5 lodder til mig og et ønske om en puslebox.

    SvarSlet
  10. Jeg er med på 5 lodder. Fine ting du syer!

    SvarSlet
  11. Sikke en skøn give away. Bare jeg vinder.
    2 lodder, tak
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Tilykke med jubilæet! Jeg er glad for at læse med hos dig og glad for kommentarerne du skriver hos mig. Din give away er så fin - jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    Kh Gitte

    SvarSlet
  13. Skøn give away og tillykke med de mange læsere :o) Er med på 2 lodder. Kh Lisbeth

    SvarSlet
  14. Hei og takk for koselig kommentar hos meg og takk for at du har tatt meg inn på blogglista di. Jeg gjør det samme med deg! Jeg falt pladask for pusleboksene og de flotte mobiletuiene. Du har mye flott her! Jeg vil ha tre lodder: Kommentar, legger meg til som følger og linker deg til bloggen min. Hilsen Siri:-)

    SvarSlet
  15. 5 lodder fra mig, og håber på det bedste:-)

    SvarSlet
  16. uuuuh jeg deltager også med 5 lodder og håber jeg viiiinder, det er SÅ fine dine ting og ville passe perfekt ned i min pusletaske :)

    www.voresmini.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Smukke gevister man kan vinde i din giveaway - jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    Kh Sabrina
    www.brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  18. Jeg er med på 5 lodder :-) Håber jeg vinder din pusleboks, den vil være fin i pusletasken som jeg skal have frem til december :-)
    Vh DItte

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne være med, med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  20. jeg deltager gerne med 2 lodder :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  21. 2 lodder til mig.....vildt lækker gevinst
    stineph@mail.dk

    SvarSlet
  22. woooow!
    ...please enter my name....
    5 lodder
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  23. 5 lodder til mig - skøn giveaway - kik forbi hvis du selv vil deltage i mine 2 giveaways ;)
    vh
    margit fra Creative Tail

    SvarSlet
  24. jeg napper lige 2 lodder lige nu!

    SvarSlet
  25. Hej , jeg vil da også lige snuppe 2 lodder. Tak og hav en god aften

    SvarSlet
  26. Jeg deltager med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  27. To lodder (og det et snart min fødselsdag, være for at nævne det).

    Glædelig juli.
    Kirsten

    SvarSlet
  28. Hej,tillykke med de mange faste læsere,vil gerne deltage med 5 lodder.
    God sommer til dig:0)
    kh.Laila.

    SvarSlet
  29. Sikke fint her er, og sikke en fin give away.
    Jeg er med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  30. Jeg havde så travlt med at linke igår at jeg helt glemte at ligge en kommentar, fem lodder til mig, tak

    maja

    SvarSlet
  31. Hej Mette,
    Stort tillykke med de nu 217 læsere :o) Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder og skulle jeg være den heldige skulle det helt sikkert være pusleboxen.
    God Sommer :o)

    KH Kathrine

    SvarSlet
  32. Ohhhhh nogle lækre præmier. Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder og har linket til dig fra min blog. :-)

    SvarSlet
  33. Lækkert lækkert. Er da nød til at prøve lykken hos dig. Er vild med alle dine ting. Deltager gerne med 5 lodder :)

    SvarSlet
  34. Wow, det er da er super give away, vil da gerne være med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  35. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.
    Bernadett
    2 lodder

    SvarSlet
  36. Tillykke med de 200 faste læsere!
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. :)
    Mvh, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  37. Hej. Deltager hermed med to lodder, for kommentar og fast læser. :) Flotte præmier, håber jeg vider. :)

    SvarSlet
  38. Hov, glemte lige min mail cajuul@ofir.dk

    SvarSlet
  39. Gratulerer med de 200 !!
    Deltar med to lodd: kommentar og følger.

    hilde@sorensen.ws

    SvarSlet
  40. Skal da klart være med ... 5 lodder til mig...

    SvarSlet
  41. vil gerne være med på 3 loddder glæder mig til at følge din blog. ha en dejlig sommerdag

    SvarSlet
  42. vil gerne deltage med 2 lodder ;o)

    SvarSlet
  43. Gratulerer med de 200 !1 lod =o)

    SvarSlet
  44. Stort tillykke med de +200 :)

    2 lodder til mig.

    Mvh. Marlene Høj
    m_hoej20@yahoo.dk

    SvarSlet
  45. jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder

    mvh Pernille

    SvarSlet
  46. Så har du fået en læser mere : ) Og jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  47. Lækre ting. Melder mig som fast læser og er med på 2 lodder

    SvarSlet
  48. Uh, 2 lodder til mig, super lækker give away!

    SvarSlet
  49. Den vil jeg gerne vinde.
    2 lodder tak

    Mvh
    Mai-Britt
    maibrittnollin@gmail.com

    SvarSlet
  50. Hej, jeg vil gerne deltage med to lodder

    SvarSlet
  51. Whau en lækker give away. Her er jeg da lige nødt til at melde mig med 2 lodder.. Krydser for at det er nok til at jeg er den heldige vinder..

    Kh Trine

    SvarSlet
  52. Ja 5 lodder til mig, elsker jo de kære elefanter :-)

    Kig se min give away her: http://stjernepus.blogspot.dk/2012/07/give-away-hos-stjernepus.html

    Kh Nanna

    SvarSlet
  53. Skønne præmier. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  54. Ihh smukke sovetrine pusleboks.

    Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  55. Jeg vil gerne være med på 5 lodder

    SvarSlet
  56. Jeg vil gerne være med på 2 lodder - er ny fast læser, og glæder mig meget til at følge dig :O) Dejlig blog du har.

    SvarSlet
  57. Fine sager. Jeg vil gerne være med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  58. Fin give away - ville meget gerne vinde en af gaverne! Så jeg snupper 5 lodder. :-)

    Kh Maria

    SvarSlet
  59. Skøn give-away :) Jeg melder mig på banen med 2 lodder. Glæder mig til at følge din blog!
    Knus Christel

    SvarSlet
  60. Tillykke med de 200 læsere! Jeg skynder mig at kaste 5 lodder i puljen og glæder mig til at følge dig!
    Kh Bodil

    SvarSlet
  61. Det er fine sager :) 2 lodder
    Kh charlotte

    SvarSlet
  62. 5 lodder til mig!
    Kunne godt bruge din puslebox med elefanter :o)

    SvarSlet
  63. Er helt sikker med på 5 lodder, skøn blog :)

    SvarSlet
  64. arhmen, jeg vil da så gerne have 5 lodder, elsker de søde elefanter!

    SvarSlet
  65. Jeg snupper to lodder :)

    Kig over forbi hos mig, jeg har to giveaways igang :)

    SvarSlet
  66. Jeg er med på 2 lodder og krydser fingre for at jeg vinder en af de fine præmier :-) hilsen malene

    SvarSlet
  67. Lækre sager deltager med 5 lodder.. Linker fra min forside i bunden :o)

    SvarSlet
  68. Ihhh må have, jeg deltager med fem lodder og forsøger at linke til min spritnye blog :)
    Ps. Har længe sukket efter dem på ts ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette
      Så ligger der link til denne fine give away på min blog, håber du har lyst at følge med :o) og mange tak for kommentaren, det er dejligt med lidt feedback ;-)

      Slet
  69. Skøøn giveaway og en dejlig blok du har dig...
    Jeg er ny læres, og ved ikke hvordan jeg melder mig som fast læser....
    Derfor 1 lod til mig - og ønsket om en af dine fine tasker...

    Vh. Sussie

    qzsussie@gmail.com

    SvarSlet
  70. Skøøn giveaway og en dejlig blok du har dig...
    Jeg er ny læres, og ved ikke hvordan jeg melder mig som fast læser....
    Derfor 1 lod til mig - og ønsket om en af dine fine tasker...

    Vh. Sussie

    qzsussie@gmail.com

    SvarSlet
  71. Skøn give away. Har lige meldt mig som fast læser. Så 2 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  72. Jag deltag också. Helsingar fron Finland

    SvarSlet
  73. Uhh, sådan en puslebox i lilla ville være SKØØØØØN!! håber en af mine 5 lodder er vinderloddet :)

    SvarSlet
  74. wow, hvorfor har jeg ikke set den give-away noget før...de er enormt søde dine pusleboxe! jeg krydser fingre ;0) Hilsen cupcake-stylisten.blogspot.com

    SvarSlet
  75. super give away..... jeg er med på 5 lodder..... :o)

    solskinshilsner

    Liselotte

    www.familiengelefffonnesbech.dk

    SvarSlet
  76. Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder :)

    Hilsen
    Line

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  77. Så fin Give Away.
    Jeg melder mig straks som fast læser og snupper 5 lodder.
    Og så håber jeg sådan på, at pusleboxen bliver min!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...